הטפט שיקפיץ את עיצוב חדר הילדים

הטפט שיקפיץ את עיצוב חדר הילדים

הדבקת טפט הפכה לאחת מהשיטות הפופולריות ביותר לשדרוג ולהתאמה אישית של חדרי הילדים. המאמר יספק השראה, רעיונות וטיפים להדבקת טפט בחדרי ילדים, כיצד לשלב צבעים באופן ייחודי ורעיונות לשימוש חכם ואופנתי להדגשת תוכן החדר.

בחירת הטפט

 איך לבחור את הטפט המתאים לחדר הילדים? האינסטינטקט הראשוני הוא בחירה בטפטים עם דמויות אהובות וזו טעות נפוצה משום שזהו טעם חולף ולכן גם מראש טפטים מסוג זה פחות איכותיים, כדאי לחשוב על שידגישו את התוכן של החדר ותחומי העניין המשתנים של הילד שיהפוך לנער ואדם בוגר או כל שימוש עתידי בחדר. 

הכנת המשטח

לאחר בחירת הטפט יש לבחור את המיקום הנכון עבורו, לנקות את הקיר , לקלף אם צריך שאריות , בליטות כך שיהיה חלק ומבריק.

להדביק במקצועיות

הטפטים שלנו קלים ונוחים להדבקה גם למי שאין ניסיון, תמיד ניתן להתייעץ איתנו בנושא וגם להיעזר  בדבק הטפטים שלנו

צבע הטפט

צבעים מנוגדים

צבעים מנוגדים הם צבעים שנמצאים בניגוד מוחלט זה לזה בציר הצבעים. לדוגמה, כחול וכתום, ירוק ואדום, צהוב וסגול. צבעים מנוגדים יצרו אווירה דינמית ומרגשת בחדר. ההתנגדות בין הצבעים יכולה ליצור רומן ואנרגיה ולהעצים את המרקם החזותי של החלל. בנוסף, כאשר יש שימוש נכון בצבעים מנוגדים, ניתן ליצור איזון והתאמה מושלמת של האווירה בחדר.

צבעים חמים

צבעים חמים כמו אדום, כתום, חום וצהוב יכולים ליצור אווירה חמה, נעימה ומרגיעה בחדר. כל צבע חם וניתן לשדרג עם פריטים נכונים לחדר, שילוב עם עץ טבעי מתכתב נכון עם צבעים חמים וגם ותאורה נעימה יכולה לשדרג את מראה החדר.
צבעים חמים גם נוטים ליצור תחושת בטחון ואינטימיות, מה שיכול להיות מאד מתאים לחדרי  ילדים.

צבעים קרים

צבעים קרים כמו כחול, ירוק ואפור יכולים ליצור אווירה קרה ורגועה. כל צבע בקבוצה זו מקנה אווירה מיוחדת ומודרנית לחדר הילדים. באופן כללי צבעים קרים גם מעניקים תחושת ניקיון ומעניקים בעין תחושת רוגע, גם שאם הילד בוגר יותר צבעים קרים יכולים להתאים יותר.

לסיכום

בסופר של דבר מדובר בטעם אישי, ליצירת עיצוב מקצועי לחדר כדאי להתחשב גם בצבעי הפריטים בחדר, אין כוונה שיהיו זהים לטפט, אבל שיהיה קשר עיצובי בינם לבין עצמם ואז בינם כקבוצה לטפט. 

טפט לרוב עובד יפה עם שילוב של עץ אך זה לא מחייב, טפט לא מדביקים כל יום אז לזכור לבחור טפט שישרת את החדר שנים קדימה ולא רק לשנה שנתיים הקרובות ובאמצעות הימנעות מטפטים של דמויות אהובות.