היתרונות החבויים בשטיח

היתרונות החבויים בשטיח

שטיחים הם לא רק פריטי עיצוב ביתיים, אלא גם חלק בלתי נפרד מחוויית החיים בבית. הם מאוד אפקטייבים ובעלי יתרונות שרובכם אינם מכירים, אך גם ישנן טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן בעת בחירת השטיח, שימוש וטיפול בשטיח. אנחנו כאן בשביל לעשות סדר ולעזור לכם לבחור את השטיח המתאים במיוחד עבורכם. 

אווירה, אוויר נקי ואקוסטיקה 

אנחנו נתקלים לא פעם במקרים בהם אחד מבין הזוג חושק בשטיח בעוד השני לא מבין  למה צריך, תתפלאו, לשטיחים יתרונות רבים שכל המשפחה תהנה מהם, החל מהוספת אווירה חמימה, מזמינה ומשפחתית לבית, לסלון, לחדרים, השטיח גם עוזר ביצירת אקוסטיקה נעימה יותר. כמו כן, לא הרבה יותר, אך שטיחים עוזרים גם בסינון האוויר ורמת הניקיון בעזרת  קליטת האבק ובכך למנוע ממנו להישאר באוויר אותו אנחנו נושמים. 

השטיח כמגן, עליכם ועל הרצפה

שטיחים מסייעים במניעת החלקה ברצפות חלקות מה שיכול לעזור במניעת פציעות מיותרות ובכך השטיח שומר עליכם. אך לא רק, השטיח גם עוזרה בשמירה על הרצפה עצמה, אם ילדים לדוגמה משחקים בפרעות בסביבת רצפה עדינה הם עלולים לשרוט אותה ואף לסדור ולשבור אותה, השטיח יכול לעזור בשמירת הרצפה באזורים אלו.

שתי טעויות נפוצות

בחירת שטיח שאינו מתאים לסגנון העיצוב

טעות נפוצה היא לבחור שטיח שאינו מתאים לסגנון העיצוב של החלל. לדוגמה, שטיח בסגנון מודרני בחלל קלאסי או להיפך. אל תמהרו לקנות את השטיח שמשתלב יפה בסלון של החברים, צריך להתאים את סגנון השטיח לסגנון הבית והפריטים שלכם.  התאמה נכונה תשדרג את העיצוב ותהפוך אותו למהודר יותר, התאמה לא נכונה עלולה לצור את האפקט ההפוך. 

חוסר תחזוקה וניקיון תקין

אחת הטעויות הגדולות היא חוסר התחשבות בתחזוקה וניקיון תקין של השטיחים. כיבוס כימי שגוי או חוסר ניקוי יכול לגרום לקרינה רעה ולהשפיע על בריאות האנשים בבית. עלינו להבין את סוגי הבדים של השטיחים ולטפל בהם בהתאם להוראות היצרן.

אז איך כן בוחרים שטיח? בכתבה הבאה שתעלה בימים הקרובים לאתר